Impresszum

Főszerkesztő:

Molnár László
Telefon: +36-30-3850-277
E-mail: editor@techmonitor.hu

Szerkesztő:

Dalnoki László
Telefon: +36-30-6252-315
E-mail: m2m@techmonitor.hu

Értékesítés, médiumajánló:

sales@techmonitor.hu

Kiadó:

Techmonitor Publishing Hungary Kft.
2143 Kistarcsa, Huszka Mihály u. 5.
Web: www.techmonitor.hu

Cégnyilvántartási szám: 13-09-172343

Adószám: 25051357-2-13

A bejegyző bíróság:

Fővárosi Bíróság

Engedélyező hatóság:

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Telefon: +36-1-457-7100
E-mail: info@nmhh.hu
Határozat száma: CE/11744-2/2015

 

A JovoGyara.hu oldalon megjelenő valamennyi tartalom szerzői jogi védelem alatt áll. Ezek bármilyen formában történő sokszorosítása, publikálása vagy egyéb jellegű felhasználása kizárólag a kiadó előzetes írásbeli engedélyével történhet.
 

A mai munkásszállók nem egyenlőek a szocialista szállásokkal
Rengeteg tévhit kering a köztudatban a munkásszállók kapcsán, köszönhetően a szocializmusban tapasztaltaknak és a munkásszállóként használt épületállomány elavultságának. Ma azonban egészen mást jelent már egy dolgozói szállás.
Jöhetnek a büntetővámok a kínai elektromosautó-gyártókra
Az Európai Bizottság vizsgálata szerint az akkumulátoros elektromos járműgyártás Kínában tisztességtelen támogatásban részesül, ami gazdasági kárral fenyegeti az Európai Unió elektromos járműgyártásban érdekelt vállalatait, valamint hátrányos lehet a kínai gyártmányok uniós importőreire, felhasználóira és fogyasztóira, ezért ideiglenes kiegyenlítő vámok bevezetését helyezte kilátásba.
Így is kiválthatók a műanyag csomagolóanyagok
A fenntartható csomagolási megoldásokat szolgáltató vállalat vevőivel szoros együttműködésben túlszárnyalja fenntarthatósági célkitűzését.
A PTC Mathcad Prime 10 újdonságai
Ismerje meg a PTC Mathcad Prime 10 új funkcióit és fejlesztéseit!
Fenntarthatóság a megmunkálásban
Az ipar szinte minden területén egyre fontosabbak a fenntarthatósági szempontok érvényesítése, különösen a gyártási folyamatokban. Ugyanakkor fontos, hogy ne szűken egy termékre koncentráljunk, hanem vegyük figyelembe a környezetet is, a termék életciklusát és a teljes folyamatot, amelybe a termék beépül.