Az autóipar egyik meghatározó globális szoftverbeszállítójává nőtt NNG teljes körű intelligens, biztonságos és online megoldásokat fejleszt a mobilitást elősegítésére. Ezek a megoldások olyan beágyazott és új, felhőalapú alkalmazások és szolgáltatások beépítését teszik lehetővé az autógyártók és a beszállítók számára, amelyek kielégítik a vásárlók biztonsági, kényelmi, információs és szórakoztatással kapcsolatos igényeit.
Az utcanevek már elmaradnak a 2021-es elvárások mögött. Sokszor bonyolult és időigényes feladatot jelent, ha a vezetőnek külön be kell írnia a címet a jármű navigációs rendszerébe; ráadásul a címek sokszor nem bizonyulnak elegendőnek egy-egy adott hely pontos meghatározásához.
A what3words megoldást nyújt az efféle problémák kiküszöbölésére. Minden három négyzetméteres területhez három véletlenszerűen kiválasztott szó egyedi kombinációját rendeli: ez a what3words által meghatározott cím. Például az NNG budapesti központjának a bejáratát a következő háromszavas cím adja meg: ///rátalál.bükkfa.dobverő. A what3words-címmeghatározást használó járművek vezetői mindig eljutnak a kívánt úti célhoz – már az első próbálkozásra.
„A funkció integrálása tökéletesen illeszkedik azon küldetésünkhöz, hogy a navigáció és a mobilitás legfrissebb innovációs megoldásaihoz önálló hozzáférést biztosítva segítsük elő, hogy az autógyártók egyedi kínálattal emelkedjenek ki. A what3words és az NNG közötti partnerkapcsolat révén olyan megoldást nyújthatunk a vásárlóknak, amelynek köszönhetően gyökeres javulást tapasztalhatnak a vezetői élmény során, legyen szó az elektromos töltőállomások vagy a teherpályaudvarok egy konkrét rakodórámpája helyének meghatározásáról, vagy számos más felhasználási helyzetről”, mondta Heikki Laine, az NNG marketingigazgatója.
„A járművezetők jobb és kényelmesebb navigációs élményre vágynak. Az NNG-vel kialakított partnerkapcsolatunknak köszönhetően az autógyártók és a mobilitást elősegítő szolgáltatók kielégíthetik ügyfeleik fokozott igényeit, amelyek az egyszerűséget helyezik a középpontba”– tette hozzá Chris Sheldrick, a what3words társalapítója.
A what3words-ről
Mi az Ön what3words-címe? Itt megkeresheti.
A what3words a helymeghatározás legegyszerűbb módja. A díjmentesen használható, iOS és Android rendszeren is működő what3words alkalmazás és az online térkép segítségével bárki könnyen megtalálhatja, megoszthatja vagy elérheti a jelenleg több mint 45 nyelven meghatározott what3words-címek bármelyikét. A világszerte használt több millió what3words-címből több ezer olyan vállalkozáshoz tartozik, amelyek az alkalmazás segítségével csökkentik a költségeiket, működnek hatékonyabban, és nyújtanak jobb élményt az ügyfeleiknek. A what3words partnerei közé tartozik többek között a Mercedes-Benz, a Triumph Motorcycles és számos segélyhívó szolgálat szerte a világon.